16. 4. 2019
Dňa 16. 4. 2019 v Bratislave prebiehala konferencia, ktorú organizoval magazín Stratégie – Living on the edge - LOTE 2019. Podujatie sa venovalo najdôležitejším témam v oblasti marketingu a médií v Slovenskej a Českej republike.
Konferencia prebiehala v dvoch sálach – sála Médiá a sála Marketing a počas celého dňa diskutovalo sa o širokom spektre tému - aký bol minulý rok pre médiá a aké najväčšie výzvy majú pred sebou, médiá a nová legislatíva, ktoré médiá majú najväčší účinok na deti a tínedžerov, sila volebných prieskumov, reklama a deti.
Okrem mnohých významných osobností z mediálneho prostredia, ako napríklad Matthias Settele, Peter Bárdy, či Marcel Grega, na konferencii prednášala aj Dr. Mary Aiken, Írska odborníčka, ktorú na Slovensko pozval riaditeľ Kancelárie Rady pre vysielanie a retransmisiu, Ľuboš Kukliš.
Dr. Mary Aiken je významnou foréznou kyberpsychologičkou – disciplína, ktorá v sebe spája psychológiu, kriminológiu a technológiu. Je autorkou medzinárodného bestselleru The Cyber Effect a v Bratislave prednášala na tému Aký je dosah technológií a sociálnych médií na správanie ľudí. Po prednáške sa následne uskutočnila diskusia vedená riaditeľom Kancelárie Rady, kde sa diskutovali na témy ako ochrana maloletých, ochrana dát, vplyv technológií na maloletých.
Okrem rozhovoru s Dr. Mary Aiken, Ľuboš Kukliš spolu s Antonom Škrekom, Marcelom Gregom, Ivanom Antalom, Alexejom Fulmekom a Slavomírou Salajovou diskutoval aj v paneli na tému Médiá a nová legislatíva: Aké nové zákony čakajú médiá a aký vplyv budú mať na ďalšie fungovanie trhu? Diskusia sa týkala prevažne revízie smernice o audiovizuálnych mediálnych službách, ktorá prinesie do mediálneho prostredia niekoľko významných zmien, okrem iného aj v súvislosti s ochranou maloletých.
Celý program podujatia je dostupný TU.
Odporúčame rozhovor s Dr. Mary Aiken dostupný TU.
Viac informácií »